Valborgs bilder

Hii!

Här ska ni få se bilder som jag tog på valborgs kvällen:

Elden såg ut så här då vi kom=)

Efter tre kvart var brasan nästan nerbrunnen... =(

I slutet blev det en väldigt kortvarig fyverkeri föreställning som kanske varande
i 20 sekunder. Därför han jag tyvärr inte ta fler bilder ♥
Den här bilder kanske inte blev så bra...

Den dagen var lång. Jag åkte till mina yngsta kusiner där det skulle vara en liten släkt träff för alla som kunnde komma. Jag var ute hela dagen och spelade fotboll så gott jag kunnde, innebandy... fasst utebandy blev det ju ;P och kastade amerikansk fotboll med dom som ville. Vi hade jättekul och var ute i kanske 5 eller 6 timmar innan vi var tvugna att åka hem och byta om till varmare kläder för att vi skulle kunna vara ute sen i minst en timme.
Det tråkiga var väl att brasan bran upp väldigt snabbt och att dom tre som sjöng sånger inte alls sjöng så bra. Lite felskt facktiskt men mosdigt av dom att ställa upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!