Vårfest

Hellue!

Idag har jag och min skola haft vårfest. Det är när hela årskurs 5 fixar med godsaker och riktig mat och hela skolan plus föräldrar och syskon får komma!
Det finns aktiviteter som t ex sumobrottning (som jag ska ladda upp bilder på) och pilkastning, porslinskross och putta puck.
Det var väldigt roligt och när man senare tänker efter var det också väldigt mysigt att hela skolan kunde samlas, även om man inte känner varandra. Jag och några kompisar gick runt och köpte saker, vann priser och pratade. Fast man varierade ju vilka kompisar man va med.
Det som var mest trevligt var nog när jag, Alexandra, Indra och Isabella stod i klätterställningen och pratade i nästan tre kvart. Vi pratade om mycket. Allt från hur mycket pengar man hade kvar till hur kul det var när de som gjorde aktiviteten sumobrotting sprang iväg en blev jagad an en annan och kom tillbaka efter ungefär 20 min.
Jag ska ladda upp bilder så att ni får se!!

♥♥

Kommentarer
Alexandra-Vill du bli veckans blogg?

Hihi! Ja, och det var inte LITE skäll dom fick efteråt!

2009-05-09 21:16:24
URL: http://pianot.blogg.se/
Carro

Sv: Ja och vadå då?

VA spelar de för roll?

Jag är inte gjord av pengar, har egentligen inte råd att starta någon tävling alls för mina läsare. Men va spelar priset för roll? Det är väl tanken som räknas, eller????????

2009-05-09 23:46:43
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!