Våruppvisningar

Hellåo!

Idag har det varit en tröttsam dag för mig. Jag var i tränings hallen kl 08:45 för att fixa i årdning allt till föreställningarna som skulle pågå till klockan 17:15 men slutade i stället kl17:30. Igår hade jag föreställning och somnade inte förens klockan var typ halv ett. Jag och mina kompisar Olivia och Clarice satt nästan och cuttade i matsalens sköna fotöljer ( vi blev utslängda från banrlgen för att vi pratade för mycket... för de andra kollade på Talang...) Men till sisst ryckte vi upp oss och skrattade typ hela tiden... Vi hade det jättemysigt.

Idag på Våruppvisningen med gymnastiken var det faktiskt också latjo. Jag skulle vara en tjej som åkte runt i en tidsmaskin och hamnade på olika ställen t ex framtiden och stenåldern m.m. Det var jätteskoj, men man blev väldigt trött. Nu ska jag nog gå och vila mig. Håller nästan på att cutta framför datan... Kanske kollar på Robinson(a)

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!