Första skoldagen

Tjoo alla gullungar<33

Dagen har varit super! Måndagar är alltid korta i vårat schema så det var toppen. Sen hade jag flickkör. Det var så längesen känns det som. Gud! Jag är så lycklig för livet just nu. Vet inte varför... Kan nån förklara?
Jag känner att jag verkligen har nått att leva för och att jag inte bara föddes för att finnas...

Iaf. Mellan skolan och flickkören hade jag typ tre timmar att göra nått åt. Så jag, Elsa och Clarre satt nere i läxoläs rummet och "gorde" läxor... super<33
 Eller, igentligen flummade vi nog mest. Men vi hade så kul! Älskar er<33

Kommentarer
Theo

för att du har det super och inte jag...:(

2009-11-06 15:52:08
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!