It's Friday

Tjoo alla gulliga tiitare där ute!
Dagarna har varit fullpråppade med saker så jag har inte haft tid åt bloggen.

I Onsdags hade jag konsert på Junibacken med Flickkören. Själva konserten tyckte jag inte gick så bra. Å Jag tror nog att mina vänner håller med mig. Men publiken tyckte vi var bra o gulliga. Alla var utklädda till olika karaktärer som vi sjöng om. De flesta var pirater hihi


Elli pelli ( vi är på donken innan konserten o äter. Toppen mat.. hehe)

Lite suddig bild på Elsa F

Sara

Clarice 

Jag å Elsa (sorry elsa me var tvungen, tycker du är jättesöt)

Vi... Elr ja, iaf tre av oss (juset är lite konstigt)

Kommentarer
ELSA

mmmmmmmm... jag är såååå vacker -.-

2009-11-13 19:49:53
URL: http://elsal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!