Nobel dag

Hellue söta bloggläsare!
Idag har vi haft en riktigt roig skoladg. Kanske inte sån dära som man bara inte vill sluta med.
Vi hade nobeldag och hade fina balklänningar och kavajer (killar) för att vi sen skulle ha en liten extra lunch hihi.
Maten var otroligt god faktiskt. Mycket godare en vanligt♥
Tyvärr hade jag inte kameran till hands, så långt tänkte jag inte♥
 Men om ni vill se bilder så tror och hoppas jag att Elsa

See ya darlins♥

P.S Har fixat sjukt fina naglar tills idag. kanske kommer upp en bild senare♥

Puss på er

Kommentarer
ella♥

svar: a jag har gjort min design själv i photoshop ;)

2009-11-27 15:44:32
URL: http://ellaonly.blogg.se/
teiima

vilken fin design du har!!:)

2009-11-27 16:06:19
URL: http://teiimas.blogg.se/
vendela

hoppas att jag kan låna twiligt (kanske inte stavas så men) av dig kanske imorgon!!

Kram Vendela (kusin)

2009-11-27 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!