Våran så roliga gruppträff

Igår var jag som sagt på gruppträff mer klasskompisar... (fråga mig inte vad det är, svårt att förklara)
Vi hade det superkul! Det blev lite spontant, men det var det som gjorde det roligt. Ska alltid ha spontana gruppträffar nu<33

Vi träffades vid Spottkoppen på centralen vid tre. Väntade på att alla skulle komma osså<3 Sen ringde vi runt och kolla om vi kunde få nån plats på en blowling hall. Det fick vi också. Men efter typ en timma.
På centralen hade tele 2 typ nått konstigt som man kunde vinna en mobil, finalbiljetter till idol eller ps3 ... Man skulle sjunga singstar, sjunga och bjuda på sig själv.
 Det var liiite pinsamt... Jag och Indra sötnows sjöng mest, men kanske inte så bra som vi brukar ;) Håll med mig om att vi var såå roliga. Stog typ rakt upponer och sjöng. Försökte dansa... men det var en ganska liten  så kallad scen.

Men sen kom vi till bowling hallen. Där hade vi också skitkul! Våran maskin typ lagga och våra bollar kom aldrig. Vi hade kanske 8 bollar från början sen hade vi inte några alls Sen skom det 17 stycken på en gång (överdriver inte) och då var vi tvugna att lägga några på golvet haha. Ni skulle vart med. Det var super<33

Sen skulle vi äte glass buffe på jensens, det var bara ett spontant förslag... Tyvärr var det kö o vi skulle inte fått ett bord förens efter 45 minuter så vi shet it. Istället gick vi till donken och åt.. hehe, Vi är bara så nyttiga<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!