Fina texter...

Det här är texter som jag har skrivit när jag har varit uttråkad... Jag tycker att de är väldigt fina.
Det är min kompis Clarice som vill att jag ska skriva texterna här!
Jag skulle uppskatta att någon viss person inte trakaserar mig

Kärlek kan alla få, och det är livet värt att leva för.

Jag viste inte att man kunde älska en person så mycket. Jag har lovat mig själv att försöka att inte fråga mer. Jag har också lovat mig själv att inte plåga mig själv genom att tänka på dig. Så det där blev sista gången.
Jag hade dig ett tag, som inte var längre en två veckor. Jag ångrar ingenting. Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du älskade mig med hela ditt hjärta. Inte längre.
Vi hade det bra... ett tag. Kommer aldrig glömma dina underbara kramar.
Fyfan! Jag årkar inte mer. Kan inte sluta tänka på det fina som vi hade...
Kan jag inte få det tillbaka?

Det var dom. Hoppas ni gillade dom!

Kommentarer
clarrebarre

de är så himla fina mitt hjärta verkligen brister inombords

2009-10-24 11:14:33
URL: http://twokittys.blogg.se/
Anonym

dom va UNDERBARA!!!!!!



JAg förstår hur du känner<33

2009-10-27 10:35:22
marrebarre

va de jag som kommenterade det där ovan?? :P

2009-11-01 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!