Glömt att berätta om konsert

Hellue dears!

Jag har glömt att berätta för er om min första konsert med flickkören!
Det var så kul och spännande! Vi hade konserten på Nybrokajen i Torsdags.

Först repetition... Inte så kul ;P Sen hade vi liiten paus på 2 åen halv timme. Jag och vi alla andra 6:or plus 4 /:or gick till dinken och åt lite för att inte dö av svält på konserten! Det var grymt kul! Sen gick Jag, Eleonora, Rebecca och Karin ut tillsammans. Jag och Eleonora kände för att pigga upp alla stressade Stickholmare så vi ställde oss vid Nybroplan och sjöng lite! Rebecca och Karin tyckte det var pinsamt, men de var med på några låtar! Vi känade runt 80 kr var... asså jag och Elli!

Men sen började konserten... Fört sjöng gosskören några låtar och sen var det vår tur att sjunga. Vi sjöng typ 6 låtar men det känndes som att det bara var 2 stycken...




En gammal bild... Hade inget att bjuda på!♥♥


Kommentarer
LYDIA

sv: Tack så mycket! Gillar du mina bilder så får du gärna bloglov'a mig så missar du inget :)

Jo tack, det är bara fint med mej! Kom just hem från ett 2 timmars danspass! Hur är det med dej då?

2009-10-18 20:16:29
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Vendela

Hej!!

jag her en blogg nu!! Jihuu

Gå in på min blogg..

du får berätta hur man får mp3 osv.

Tjao

2009-10-19 16:32:51
URL: http://shoopoo.blogg.se/
vendelas kompis

hej...

jag är ny på att blogg...

kan du säga några bra tips som är bra?

Grattis

2009-10-23 17:14:32
URL: http://lovebarca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!