Saker jag aldrig kommer att glömma

Jag kommer aldrig att glömma de roliga lägren jag har varit på med min underbara gymnastik grupp. Det är nog en av de roligaste sakerna jag gar gjort i hela mitt liv och jag kommer aldrig att ångra det heller. Kommer aldrig att glömma dig Anna<33 och alla ni andra.

Jag kommer aldrig att glömma Af. Alla underbara kompisar. Så lyckligt låttad jag är som kom in<33

Jag kommer aldrig glömma Flickkören. En av de mest speciella sakerna i mitt liv. Någonting som bara få får vara med om.

Kommer aldrig att glömma alla mina kompisar som jag en gång varit så nära vän med, men som jag nu inte allt håller kontekten med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!