Till S.C


Att jag var speciell var det bara nått du sa, jag undrar varför det blev som det blev jag tänker varje dag.
Om jag gjorde något fel, vad kunde det ha varit. Jag gjorde allt mitt bästa med det blev ändå som vanligt. Samma sak igen jag ramlar ner och blir besviken. Det kanske är bestämt jag ska va ensam och liten.
Men du var en sån person som jag verkligen trodde på, men det sluta inte bra för du hade någon annan. Så nu sitter jag här ledsen och sårad som fan. Varför släppte du mig, när du vet att vi kan. Vi kan klara det tillsamman, vi kan prata om allt. Har aldrig känt såhär förut, och du vet att det är sant.
Vill höra dom orden att du känner samma sak.
Det kanske inte händer men, jag hoppas varje dag.
Det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan, så jag har kvar hoppet om att vi hittar varan.
 Tänk om livet har en mening, men jag tvivlar på det nu. För jag trodde nästan på att min mening var du.
Men jag trodde väl fel, jag, det visar väl sig. Det kanske kommer en dag då du kommer tillbaks till mig.

En vacker dag kanske du kommer till mig, säger att du har ångrat dig. Jag ska stå på samma plats och vänta för alltid, för jag tror du och jag vi var en framtid.

Jag kanske trodde för mycket, kanske tog och överdrev.
Men det kändes så rätt, hur kan det så vara fel?
Jag försår ingeting nu, var försöker få din skuld, du ville inte såra nån, men du har gjort det nu.
Var det något fel på det sättet som jag var, vill kunna kalla dig min i alla fall för en dag. Jag hade inte ens en chans att visa känslorna jag har.
Men du ska veta en sak Jag skulle alltid stanna kvar, aldrig göra dig besviken aldrig tänka på att såra dig. Du var så underbar och betydde mycket för mig. Men nu är det som det är och det är inte som jag vill. Men bara du mår bra ska jag inte säga till. För mina känslor för dig nu de är inte lika riktiga, för bara du mår bra är jag glad, det är det viktiga. Jag hoppades på oss, men det blev  inte så.
Men en enda sak vill jag få dig att förstå, att allt som jag sa till dig, det var så äkta och ingenting på jorden kan få det att ändras.
Kanske är jag dum som tror att jag duger för dig, men ärlighet varar längst Du är det finaste som hänt mig.

Det är så konstigt att man alltid tror fel om en person. Att man aldrig ska bli lämnad men det händer ändå. Vissa betyder mer än andra. Jag var inte en av dom. Men jag får ändra rikting och försöka börja om.  Men jag har försökt så många gånger så jag orkar inte mer. Hela jag faller i bitar och det händer steg för steg.
Jag vill tro på det som finns. Jag vill tro på det rätta. Men jag somnar och vaknar med tårar inom mig.
Mitt hjärta och min själ skriker jag behöver dig. För du fick mig att må bra. I alla fall för stunden. Kommer aldrig ske igen så jag raderar den sekunden. Jag vill inte förstöra men det är redan försent. Mer en ett hjärta har krossats kanske inte lyckats bli helt.
Men jag förklarar för dig, Att du fick mig att falla. När det geller ditt leende så slår du alla andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!