Gårdagens...

Hellue darlins<33

Igår var jag och klassen m.f ute i Tyresta national park och lärde oss saker. Tog lite bilder också. Vi hade jättetrevligt och pratade men alla kompisar och hade skoj! Rundtur i den vackra skogen och vilse stigen som ni kommer att få se mer av sen.
 Vi hade matsäck med oss och åt i skuggan av en gran på ett litet berg... eller berg och berg det var en väldigt stoor sten.
Vi hade det i alla fall väldigt kul och här kommer bilderna jag tog:

Filippa oc... hehe Elsa

Isabella sööwt

Hehe... hon blunda precis när jag tog fotot<3

Hihi de driver...

Skogen och Maria i ena hörnet



Hitta vilse...

Hitta henne. Hihi

Denna bild gillar jag sååå mycket. Clarice, jag, Filippa




Alla fina personer. Clarice ser lite rädd ut... Råka skrämma henne med blixten

Kolla vad snälla alla mina söa klasskompisar ser ut!

En ny söt klasskamrat som vi fick den här terminen
Tänk att alla i min klass är så utduktiga på att sjunga. Det är bra med msuikklasser.
Iaf att alla i klassen har ett gemensamt intresse

En glad Marcus!
Alla är söta på sitt sätt...

Va? E jag också söt?

Jaha. det var de bilderna. Kommer kanske flera imorn. Plus att då kommer ni att få rösta på VECKANS BLOGG!!


Kommentarer
Emma

Vilka härliga bilder! Kul att se så många från underbara 6A. Saknar er alla

kramar

Emma

2009-09-11 14:10:24
Aina

Saknar dig med Emma!

Kramar <33333

2009-09-11 19:12:38
URL: http://singit.blogg.se/
Alexandra

Kuliga bilder...hihi vi hade lite kul då ja

2009-09-12 14:50:50
URL: http://pianot.blogg.se/
Filippa<3

de va så himla kul!!!

vi har så himla tur med vår klass!(:<3333333333

2009-09-14 15:54:17
clarrebarre

men guuud!

bilden jag e me på ser helt muppad eller rättare sagt JAG ser helt muppad ut!

2009-10-03 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!