Har frågat

Några har frågat mig om hur jag tycker om de stora bloggarna.

Då menar dom: Kenzas, Paows, Kissies, Dessie. Tur så sa dom inte blondinbellas. Hennes har jag faktiskt inte läst så mycket.

Kenza:
Visst, den är bra och inte lika provoserande som Kissies och Dessies. Handlar inte allt bara om henne och är därmed inte alls lika ego. Jag tycker att det verkar som att hon tänker på andra och inte bara på sig sjäv. En av de få stora bloggarna som inte har platinablont hår och rosa läppstift... Skönt!

Paow:
Inte heller såå provoserande. Jag har faktiskt börjat kolla hennes blogg. en jag har ju som sagt bättre bloggar att kolla på. En av de bloggarna som HAR platinablont...

Kissie:
Ja, Kissie är som hon är. Provoserande och så. Hoppas bara att hon inte är säriös.

Dessie:
Har bara varit inne på den bloggen en gång... Men det räcker. Lika provoserande som Kissie och platinablont.



Det är absolut inget fel på platinablont hår. Bara det att typ alla bloggfjortisar har det.
Det är vad jag tycker. Ni får kommentera om vad NI tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!