Yeey!

Jaa!
Nu har jag äntligen fått svaret på en fråga jag velat ha svar på i en evighet.
Eller jag fick reda på det igår... men whatever. 

Jag har kommit in på flickkören! En gudomligt fin kör som bara flickorna får vara med i. Som ni kanske har märkt eller vet så går jag i musikklasser här i Stockholm. 
 12 stycken kom in av typ 80 stycken. 5 av dom som kom in var från min klass 6a. Det finns klass 6a 6b 6c 6e 6f
Asså 5 från våran klass. Det är helt sjukt. Det är sjukt svårt att komma in till den speciella kören.

Jag började totalt storböla... Hehe. Det var inte bara jag föresten.

Ooh... Vi ska åka till Holland med kören också efter Lucian i Gloooben, Funny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!