Inte bra!

Förlåt Förlåt Förlåt för min URUSLA uppdatering! Jag försår er bloggföljare :blush:
Jag har bara inte haft tid och lust för bloggning. Har ju aktiviteter som fyller nästan alla mina dagar, jag tänker ju att jag ska blogga när jag kommer hem, men det blev liksom inte av :(
 Idag har ju lovet börjat, men har en pianolektion att avklara innan det är lov på riktigt!
Imorn bär det iväg till Sälen, eller rättare sagt Lindvallen/Linvallen kommer aldrig ihåg :P
 Uppdateringen kanske inte kommer bli bäst då, men förbered er på mååånga bilder när jag kommer hem. Men det blir nog ett och annat inlägg där uppe! Kommer vara där med en kompis och hennes familj och några till :D
Kommer bo i en villa mitt i backen så va bara kan sätta på oss skidorna hemma och gå direkt till liften, haha! Nice :D


I'm Back On Track! :P

BaBay :love:

Kommentarer
Vanessa

Svar; aa jag kan förstå det ! ;) <3

det är bara bra ! har precis kommit till Frankrike, till vår ställe här. det är super härligt väder ! :D Hur är det själv ? vad ska du göra i Påsk ? (:

2010-04-02 15:05:18
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!