Now we are back to the beginning




Förlåt Förlåt Förlåt för en verkligen urusel uppdatering! Men jag är rädd för att jag inte kommer hinna nlogga så mycket nu. Har så himla mycket att göra :bigeyes:

Tack Maia för underbara timmar tillsammans på din fest!

Idag har jag beställt hem en bikini och en ursnygg väska från ellos.se som kommer plåtas och läggas upp på bloggen :) 
Idag ska jag öva piano och städa lite innan jag åker ivägoch tränar. Längtar till dansen verkligen, ska bli kul!
 Min kreativitet idag står på 0.00 och jag vret inte riktigt vad jag ska skriva om!

Kan ge lite korta tips till klädsel en solig dag:
Ha på dig ljusa kläder som vitt, gult och aprikos.
Gult, orange och aprikos är de bästa färgerna för att framhäva bränna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!