I wake up to the sound of music


Hello beautiful! Har suttit och pluggat för första gången på månader. Riktigt stolt! Plugga Matte, Engelska och Spanska. Fast inte för att det var så jobbigt... det var typ bara 15 frågor man skulle svara på på Engelskan (enkla frågor) och sen 10 tal i matten. Spanskan tog jag eget initiativ till att läsa. Fast jag blev inte mycket smartare. På en lektion har jag lärt mig säga:

Vad heter du? Jag heter Aina.
Hur mår du? Bra/Dåligt
Jag är 13 år
Jag fattar ingenting
Glass
Tjej, Kille
Jag vill ha vatten
Jag går på Gymnastik (fast jag inte gör det)
Tack så mycket
Räkna till tio
Alltid
Vi är världen
Jag älskar dig
Vi är kärlek
Hejdå

Babay ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!