Planer


Bild från Gotland!

Kom hem idag helt utmattad (nästan) efter en absolut inte ansträngade dag i skolan. Hade typ besök av improvisation skådespelare. Dom var där hela dagen och vi delas upp i grupper (alla dessa grupper... hata dom) och gjorde massa övningar. Det roligaste va när vi skulle göra ett bildspel med 5 bilder och det skulle öreställa en artists liv. Jag och min grupp hade Michael Jackson, gjorde en klockren tolkning, haha!! Man fick inte röra sig (eftersom det var ett bildspel, liksom) fast vi fuskade liiite, höhö :)
 nemen dagen var hyfsat bra, fast typ alla blev irriterade på att vi alltid är indelade i grupper... hata dom!! Jag vill vara med hela min klass! Inte bara 15 stycken, punkt

Imorgon är det friluftsdag... Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det lutar mot det negativa hållet, men jag orkar inte med mer negativitet så får se det från ljusa sidan! Är uppdelade i grupper (igen!!!!) med 2 från 7a, 2 från 7b, 2 från 8a o.s.v ändå upp till 9b. Vet inte riktigt om jag vill tillbringa en hel dag med folk jag inte känner... Fast juste, jag skulle ju kolla från ljusa sidan. Jag kanske lär känna dom ;)

Kommentarer
adelisa

Och bilder emellan menyen går de, har sätt några som har så..

2010-08-19 17:56:47
URL: http://adelisaas.blogg.se/
alexandra

snygg

2010-08-19 20:50:53
URL: http://dearjulian.blogg.se/
mirjam

Sv: Jaa du måste se den, asbra! jo det är bra med mig, hur är det själv då? :)

2010-08-19 23:52:00
URL: http://miiiirjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!