Vad gör en en dag som denna?

Hoho! Vad gör men egentligen en sån här dag. Det kommer börja regna när som helst och det är bara grått. Man är inte på humör och bara vill att den härd dagen ska gå fortare. Man vaknar på morgonen kl 8 av ett sms som är ointressant och äter nudlar till frukost! Det är ungefär det som har hänt hittils idag.
Men nu är det så att idag är jag på SUPERHUMÖR!!! Ska äntligen på träffa min Älskade Elsa! Jag har saknat henne såååååå, ni fattar inte!
Moahahah, kommer nog ta med några cupcakes till henne ;) Har faktiskt bara ca 35 styckenn kvar. Har gett bort 21 stycker och själv ätit 3 och mamma å pappa har väl ätit några också :P 

Sommarlovet är snart slut. Jag vet inte om jag ska vara glad eller om jag inte ska vara det. Har ju trots allt saknat skolan mest och tjatat om den från början. Det är mycket roligare att ha ett mer planerat sommarlov än att det slutar med att man bara ligger hemma på soffan och inte vet vad man ska göra... Ungefär så har mitt sommarlov varit. Det började toppen, men kunde ha slutat bättre. Men nu kommer man minst sagt utvilad tillbaka till skolan och ska man iallafall vara göad över, hehe! Nu börjar man ju också i 7:an. Vilket i min skola betyder högstadiet, ny korridor, nya lärare, nya änmnen och språk (vilket är ett nytt ämne). Det bli urkul att få börja med allt nytt. Finns väl ignenting lika dant sen de "förflutna" i mellanstadiet eller vafan det nu kallas, har ingen koll på sånt... Okej samma urgulliga och snälla klasskamrater har man ju+en till ny i klassen! Det ska bli spännande att se vem det kan bli :D

Big hugs Aina
P.S riktigt glad blir man när man ser att statistiken bara öökar och ökar :D Fortsätt så!!

 

Kommentarer
Marielle

svar: Tack så mycket :) Jaa, hon är så söt så söt.

2010-08-12 09:40:32
URL: http://mariellekarusell.blogg.se/
LYDIA

sv: Lägger upp receptet senare idag, bara att prova! :D

2010-08-12 12:07:07
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Netty♥

sv' haha okej :D

2010-08-12 12:09:10
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!