30 december

Jaaa jag vet att mina rubriker är lite tråkiga. Men ibland har jag ingen ork att hitta på små fyndiga rubriker. Btw så brukar aldrig mina rubriker ha någon som helst koppling till inlägget så...
Nu har jag tagit min tid åt att redigera några få bilder som jag tagit den senaste veckan. Fast mer än hälften orkade jag inte redigera, så det blev väll typ bara 2 stycken, haha! Liksom "Vakna Aina"! Jag är lite småtrött just nu.
Men här kommer en bild jag nyss redigerade. Första gången jag provade fotografera ögon. Vad tycks?



Kommentarer
Vvendela

Bilden på ögat blev jätte fint!:)<3

2010-12-31 12:12:12
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!