Hej Vinterland!




Vinterbilder från förra året.
Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag tycker att jag är duktig som inte har några hål i tänderna! Har faktiskt aldrig haft det. Fast jag äter så mycket godais typ varje dag (med stort V) Aja... det är inte så intressant. Efter det hade jag piano, det gick väll ganska bra ändå. Kande mina stycken bra, haha! Egentligen skulle jag hjälpa farfar med flyttningen... men så dök tandläkartiden upp och det krockade.
Efter pianot (som är inne i stan) så åkte jag hem. Fylldes av lite julkänsla. Framförallt vinterkänsla. Den har äntligen kommit. Egentligen tycker jag att det är lite tidigt för alla dom här skyfallen med snö, men nej... det är det ju inte! Det var fortfarande ljust när jag kom gick från busshållsplatsen-hem. Det var typ första gången på några månader som det hände. Tycker det är värt en applåd! *Klappar händerna.....*
 Hade planer att gå ut och fota men hade redan frusit händerna av mig så väntar funkade inte riktigt. Plus att det inte gick att trycka på någon knap med vantar på. Fail, haha!

Kommentarer
louise

hej!

fin blogg du har ,hoppas du har haft en bra dag

kolla gärna in min ''dagensdröm outfit'' och säg va du tycker!

kraam♥



2010-12-04 19:32:55
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Chawo

Riktigt fiiina bilder ! :o<3

2010-12-08 18:31:59
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!