Inspiration


Nyårsafton. Har fortfarande itne klurat ut vad jag ska ha på mig, det är svårt! Jag har länge funderat på att köpa en kort svart klänning, trekvarts ärmad. Enkelt men snyggt! Fan att jag aldrig har hittat någon sån. Har ju sett massor ha sånna. Ett stilrent säkert kort som alltid går hem. Man kan lätt piffa upp den med stora smycken, fortfarande är det stilrent och elegant. Attans!-att jag inte har hittat.
Lite panik faktiskt. men jag hittar skert något som ligger och väntar i garderoben!

Kommentarer
Vendela

vem är de på bilden?

2010-12-31 12:14:07
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!