Om mig


Mitt namn är Aina och jag är 14 år. Jag pluggar i högstadiet i centrala Stockholm på skolan Adolf Fredriks musikklasser. Jag älskar att sjunga. På fritiden splear jag piano, dansar och är med i en av Sveriges främsta flickkören, nämligen Adolf Fredriks Flickkör (AFF). Alla medlemmar där är som min familj och jag älskar att gå där! Ni kanske såg oss på Kronprinsessans bröllop? Jag älskar också att vara med mina underbara vänner.
 Mitt intresse är att fotografera, det brinner jag verkligen för. Jag fotar med Canon EOS 1000D.
På denhär bloggen kommer ni kunna se bilder och läsa texter ur min vardag och allt som jag tycker ni borde få veta.
Fred ut♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!