Skolavslutning+Dress Code

Fan va härligt! Idag slutade jag skolan. Riktigt underbart! Nu slipper man stiga upp tidiga mornar och allt är bara mörkat och trist. Slipper gå till skolan och äta hemsk mat -fast man egentligen inte ska klaga- och slippa all stress. Jullov, då börjar man leva!
Började med att fasta i trafiken, jag älskar SL, men det var väll det ända dåliga. Flickkören skulle sjunga på skolavlutningen så vi samlade idigare för att gå egenom och sjunga upp. Det var lite pinsamt när man skulle upp på scenen efter rektorns tal. Men man ska vara stolt över att gå i Flickkören!
Men nu är skolan slut! I alla fall i några veckor. Sen blir det sista terminen innan 8an=betyg och ännu mer stress. Jag ska njuta så länge jag kan. Vi får hoppas att den terminen inte går lite fort som den här har gjort!

Såhär såg man ut denna högtidliga dag -håruppsättningen (hade utsläppt):


Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!