Superdag!

Hallå där snyggon! Idag har jag haft en underbar dag. Jag har varit i centrum med mamsen och pappsen och handlat till julen (det är bara 5 dagar kvar(1)) och så har jag köpt nya skor. My new darlins! Efter det var jag tillsammans med Fabian och Theo hemma hos Fabian. Det tog ett tag att komma dit... det har ju seriöst snöat 3dm minst! och bara 1cm scö betyder kaos i trafiken, så ja... det tog ett tag.
Jag hade det ybermysigt! Vi bakade varsina saker. Tyvärr viste inte jag att dom skulle baka till klaasen (hehe) så jag tog bara med till oss...! Fabia baka knäck, Theo Lussebullar och jag Chaimuffins. Det vart inte så¨bra som jag hoppades, snyft. Men jag hade en underbar tid. Tack Fabian för att vi fick komma!
Efter att vi bakat klart så kastade vi oss ut i snön och blev inte alls blöta. Det var MINST ½ meter snö ute så vi fick anstränga oss för att komma fram! Vi kastade snö och rulla oss i snön. Det var längesen man kände sig så liten. Härligt Härligt!!


Kommentarer
Fabbe <3

TACK SJÄÄLV!!!!!!!! <3 <3 <3 nejnej inte blöt! inte alls..... ;)



Kände mig som en bebis! :D

Måste göras om! :))

GOD JUL! Puss&Kram <3

2010-12-19 22:51:15
BECCA

Söt! <3

2010-12-19 23:04:42
URL: http://becciebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!