Vinter

Idag har jag haft det mycket bra! Bull fika och jag hade det mycket mer kult än på resturangen, haha! I skolan hade vi inga lektioner (förutom musik) så det var skönt. Men jag missade halva skolan p.g.a flickkören. Men det är alltid trevligt att komma till sin familj! Hade tv inspelning idag också. Vet inte riktigt vad jag tycker om det... big No No! Det är inte långt kvar nu... Fan va tiden går snabbt! Kommer sakna♥

Efter skolan åkte stannade jag och Lina hem till Elsa och hade det mysigt. Tog det lungt och bara pratade om hela terminen och allt. Dom är så fina! Ville bara säga det, så att ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!