Ainas Svar!

Favoriter/ Bästa

Vad har du för favorit mat?
Jag älskar sushi! Men entrecote är också en favorit!

Favorit dryck? Hmmm, jag gillar is te och chai-latte, Haha!

Har du ett favorit plagg? Mm, kan inte klara mig utan mitt svarta Marwin linne. Annars är jeans väldigt viktigt

Bästa kompis/ar? Har många... Elsa, Theo, Clarice, Lina m.m

Favorit blogg (inte kända)? Går alltid in på Elsas blogg och Anna Pedersen. Om ni inte har varit inne där så kan ni säkert hitta en eller två nya favoriter!

Favorit plats? Ibland kan det faktiskt vara skolan. Men då måste det ha varit en väldigt bra dag. Annars är min favoritplats där jag är lycklig och glad. Det kan vara var som helst, bara jag är glad.

Vilken är din favorit godis? Eeem, choklad har alltid stått högt upp. Sura godisar är också sjukt gott... Är väl typ en godisholic hehe
 


Utseende

Vilken ögonfärg har du? Jag har brun gröna ögon. De skiftar lite faktiskt...

Är du nöjd med ditt utseende? Ja, det är jag. Man ska vara nöjd med det man har. Och jag har inget att klaga på.

Har du smink i skolan? Mm det har jag



Antingen eller

Facebook eller blogg? Oj, det är svårt. man kan ju ha snabb kontakt med facebook och se vad de andra håller på med. Men bloggen är bra att ha när man vill skriva av sig.

Kaffe eller te? Te

Godis eller chips? Aaah, svårt! Beror på vilket humör jag är på =P

Smink eller inte smink? Beror också på. Onödigt att ha det på lov eller helger. Jag vet inte. Det är vad jag tycker.
 
Dator eller Tv?
Båda. Kan inte klara mig utan båda dom hehe

Film eller tv program? Film... eller pogram... eller film...

Ta bild eller filma? Om det är en rolig händelse jag vill komma ihåg så filmar jag. Om jag vill komma ihåg ett vackert motiv så tar jag bilder

Uppsatt eller utsläppt? Mestadels utsläppt. När jag tränar så blir det uppsatt, och när det är varmt.

Handla på affärer eller på nätet? Affären. har aldrig handlat på nätet



Kamera/design/fotoshop

Vad för kamera fotar du med
Jag tycker att du tar så fina bilderTack! Jag fotar med en Canon Eos 1000D (det står också i menyn)

Var gör du dina designer? Jag gör mina designer på photoshop elements 7.0

Vilken fotoshop använder du? Som sagt... Photoshop Elements 7.0

Var redigerar du dina bilder? Haha Photoshop...

Var har du lärt dig allt om design? Oj... för det mesta har jag provat mig fram. Jag är inte så duktig ännu. Annars har jag fått hjälp av Tescho. Men inte mycket...


Övrigt

Har du en kille?
Noup är singel

Varför blev det just fotografi? Jag blev inspererad av Elsa. Och när jag såg så fina bilder villa jag förståss kunna fota själv ;)

Vad tycker du om skolmaten? Vad säger man om sånt... USCH!

Känner du Elias Bellman? Haha... eem. Inte känner, men han går i samma årskurs. Vi är ju 180 i 6:an

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!