Elsa förgyllde min dag

Thoo alla bloggläsare!

Idag har min dag varit fruktasvärt bra! Jag har varit med Elsa hela dan och har haft sjukt kul. Är inte bildlös men bilderna är på mobilen och jag orkar inte ladda upp dom riktigt...
 Vi "träffades" på perrongen på gamla stan. Eller snarare sagt, hon kom från andra hållet så vi var på de olika perrongerna. Efter som vi skulle mot Östermalm så skulle va vara på min sida... Hon ringde mig och jag sa att vi skulle vara på min sida. Tåget gick om en minut. "Oj, den går om en minut. Jag springen!... vänta hur kommer jag till dig?" så sprang hon ner  och kom upp hos mig, fast på andra sidan perrongen så sprang hon på tunnelbanan och hoppades att jag skulle hoppa på. Det var bara det att jag inte såg att hon hadde sprungit på tunnelbanan, så hon åkte iväg medans jag stod och väntade på henne på perrongen. 
   
Iaf hon följde med mig till pianot sen efter det kollade vi på bio. Det blev  It's complicated! Den var ganska bra<3

Nu okar jag inte skriva mer

vi siiees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!