Foto




                                                          Foto│Jag

Fiiii f*n vad det är kallt ute! Ändå har jag varit ute och tagit foton som jag blev väldigt nöjd över.
 Jag gick ut frivilligt dels för att jag älskar att fota och för att ni ska få se vad jag tar för bilder i min enkla omgivning. Det gäller att hitta det bästa!
Har lärt mig att när man använder Bokeh mot motlus (haha roligt) så bler det väldigt fina bilder. Ja, jag kan hålla med. Kolla övre bilden eller bilden i förra inlägget. Är det inte riktigt läckert? Haha!

Imorgon är det skola igen. Gud vad helgerna går fort! Det käns som att jag slutade skolan i fredags för 4 timmar sen. Att jag har precis kommit hem, sitter och fryser om tårna och bloggar. Men så är det inte. Utan imorgon är det skola och fem skoldagar framför en, fyllda med läxor och prov... 

Den här veckan har gått ganska segt ändå. Kommer inte ens ihåg va jag gjorde i måndags. Haha!
 Nej juste, kommer ihåg det nu! Hur kunnde jag glömma!? Var ju hemma hos Elsa med Marcus och Sebbe.
Det va kul=) Vi gjorde inte så mycket mer än att kolla på OS... puckelpist eller vad det nu heter.
Innan hade vi varit på konsert och kollat på engelsk gosskör. Slutat direkt efter det och ätit hemma hos Elsa. Pizza! Mums

Tisdags då? Det kommer jag inte ihåg=P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!