I dont wanna play I just wanna live



Idag har jag och mamma varit i centrum och "shoppat" lite...
 Jag skulle dit för att jag hade sett en sjukt snygg väska från Lindex, som tyvärr inte fanns kvar. Hehe!

Istället (eller det var också planerat) så gick vi till Hemtex för att köpa nya saker till mitt rum. Jag syftar på överkast och kuddar. Har en ljusblå fondvägg i rummet och resten är vitt så jag sattsade på ett vitt överkast med blåa kuddar. Hittade några sjukt snygga och har nu fixat till det på sängen!
Det blev otroligt snygggt och en ganska stor förändring.
Så ni som har tröttnat på era rum... köp nytt överkast och nya kuddar så blir era sovrum mycket mer trivsamma och trevliga!

Hur har eran dag varit? Kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!