Simn... ne fan, tisdag

Hellou alla gullungar!

Idag har jag och min klass varit på eriksdalsbadet... alltid lika kul att simma med klassen -.-
 Vi simmade bara 200 hundra meter, så det var helt okej. Va var bara tjejer också =P Sen hade vi äventyrs badet för oss själva, alla tjejer alltså. Killarna blev så ägda ;)

Men sen förstördes glädjen... skoja. Killarna var tvugna att trakassera oss=P ne, så hemskt var det inte. Det var igentligen fett kul =P Jag som trodde att simningen skulle bli värsta skräck momentet den här veckan^^

Måste diska nu -.-

Bye bye


Kommentarer
Anonym

Idag har jag och min klass varit på eriksdalsbadet med klassen? :P:P:P:P

2010-02-03 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!