Snabbt

Tjoo alla söta!
Idag har jag haft den jättekul. Skoldagen var kort och vi slutatde efter lunch.
Jag , min älskade pervo vän Elsa, min älskade vän clarice, Marcus och sebbe gick hem till clarice och festade =P ne, inte riktigt...
 Vi hade det väldigt trevligt iaf. Kollade på Fucking Åmol. Man kan väl säga att den är lite skum =S hehe!
 Kan inte skriva om så kul vi hade=P<33 flera nästa gång hihi. sebbeoch marcus Stannade där till typ vet inte, sen var dom tvugna att gå... Jag clarice och elsa hade ju flickkör också så vi gick från Clarice typ kvart över tre

Har överskridit  min gräns vid datan så jag får inte sitta här så länge till...

fick bli den här bilden igen

Kyss!

Kommentarer
Theo

Trevligt

2010-02-08 20:39:47
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!