Vad gulligt av er

Tack alla läsare som fortfarande följer mig fast min uppdatering inte är på topp.

Jag har haft en underbar konsert med mina alltid lika härliga flickkörs kompisar. Vi sjöng i abrahamsbergs kyrkan och hade det trevligt.
 Snön börjar smälta och jag är glad, men vissa istappar ska man ha respekt för! Det droppar och droppar. Fast jag vet att det ska bli minusgrader snart igen... synd jag vill att snön ska försvinna. Det räcker nu. Orkar inte med alla blöta och kalla fötter.

Men nu har jag äntligen hört fåglarnas GLADA kvitter och jag är på gott humör fast jag inte kommer se mina underbara klasskamrater på en hel vecka. haha! Ne, det kan ju också vara ganska skönt att slippa skolan också. Långa sovmornar och mysiga kvällar med familjen eller vännerna!


Inte en sån bra bild...

Kommentarer
Elsa

sv: haha, aaw :(



GUD VAD BRA MED TÖÖÖÖÖÖ JAAAA :D



fiiiiefan, jag saknar dej :( Ha ett härligt sportlov nu.



Jag fattar, inget är som vanligt utan dej helelr :'(



love yuou, puss <3

2010-02-26 22:03:02
URL: http://elsal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!