Resultat av fotograferingen med Maria





Suddig men cool bild på Maria<33

Jag blev väldigt nöjd, men de mesta av bilderna blev int så seriösa =P
 Idag är det fredag och jag ska gå och sätta mig vid flygeln och öva inför morgondagens piano lektion.
Så det blir ingen uppdatering för idag, förlåt. Det är inte så kul att kolla på min blogg när det inte är så intressanta inlägg men än så länga har jag inget att skriva om, så ni får stå ut med mig tills jag är på blogghumör (det är jag alltid, men när jag har nått att skriva om är det roligare för er... ni fattar =P)

Bye bye

Kommentarer
gigi

jag tycker din blogg är intressant.



jag kommer inte ha kul sen,för jag ska nämligen till den tråkiga simningen.....

2010-01-30 14:45:27
URL: http://gulligagigis.blogg.se/
maria

oseriösa? de e bara förnamnet=P

2010-01-30 20:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!