Alla dessa rubriker liksom

Varför ska man alltid skriva rubriker? Är det bara jag som har problem med rubriker? det kan ta flera minuter för mig att komma på en rubrik. Eller så måste jag tänka ut innan jag har loggat in på blogg.se det är lite patetiskt.
 Idag vaknade man halv nio och ser dimman som ligger utanför fönstret. Första tanken är ; Jipppey...
Gick upp vid typ fem över nio och kollar på termometern på framsidan. Den visar på 15 grader... Var har sommarvärmen tagit vägen? Det kan vara ganska skönt med regn då och då, men 15 grader? Hallå, det är väl ingen sommar?
Nej nu ska man inta klaga. I vintrs sa man att det var för kallt och att man skulle ge the devileyes om någon sa att sommaren är för varm. Men nu har man ju klagat över aatt sommaren är för varm ändå... Sommaren eller vintern? Gillar nog ändå årets sommar bättre. Man kan ju alltid kasta sig i vattnet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!