Den tolfte juli 2010

Fii fan vad det är varmt! I sån här värme gör man inte många saker asså. Har inte ens orkat gå ner till sjön och bada. Det är lite konstigt :question: Det jag har gjort idag är att: sova till mitt på förmiddan, suttit framför datan, städat i max 10 minuter, suttit och slappat, druckit mycket vatten, spelat lite piano, åkt med pappa och handlat i centrum. Det räknas ju nästan som ingeting ;)

Snart kommer Clarice hit och ska sova över! har inte sett henne på ett bra tag, sen skolavslutningen, så det ska bli riktigt roligt :D Fick hem fem filmer idag, så det blir väl film kväll i soffan med en skål chips eller kanske en kopp te men en skorpa. Riktigt mysigt
:love:

På onsdag åker jag till mina kusiner på Svartsjö så kommer vara borta i 2 eller 3 dagar. Sen är jag tillbaka och är med hela sommaren. Har inga planer för resten av sommaren. Sommarlovet an gärna gå lite snabbare. Den är typ fem veckor kvar till skolan och saknar alla redan. Börjar ju höstadiet så ska bli riktigt skoj med ny korridor, nya lärare, nya klassrum, nya skåp och senare dagar. Och sist men inte minst en ny klasskamrat :D
Det är ju riktigt spännande!


Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack sötis =D

2010-07-13 00:05:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!