Nobody puts Baby in the corner

Hejsan! Har varit med Vendela hela dagen hemma hos henne. Sov ju över där. Hade ett riktigt tacos party till middagen och blev mätt som en pannkaka, hehe! Sen kollade vi på allsång på skansen, det är väl ändå ett Måste på sommaren? Ne, ärligt talat så gör jag inte det så ofta. Sen kollade jah Vendela och Edvard på alvin och gänget 2. Dom är så himla söta och filmens humor är så tråkig, precis som min, så jag garvade sjukt mycket. Sov i samma rum som Vendela och vi låg och pratade in på sena natten, typ vid 1. Var typ tvungen att röra på mig hela tiden. Var alldeles sprallig :P
Idag vaknade jag och Vendela typ exakt samtidigt klockan tio. Låg i sängen (eller jag madrassen då) till klockan 11 och sen stiger upp och äter frukost. Sen går hela dan jättesnabbt och klockan är runt 16 Då sätter vi oss och kollar på Dirty dancing. En riktigt bra film, verkligen! Måste se den igen snart :)

Nu har man kommit hem då, första man gör är att sätta sig framför datorn. Så typiskt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!