The blue blue sky

Hallå där! Ja, här hos mig är det blå himmel och v a r m t. Nästan lite för varmt, eller man kan säga. Sommaren är lika varm som vintern var kall ;)
Clarice är här men har inte kommit ur dången ännu, själv vaknade jag klockan 5 över 7 för att det var en korkad fågel som flög in i mitt fönster :mad: Haha fail ändå :)
 Idag är en sån där dag då man bara vill ligga i vattnet och flyta, sola och bara vara.
Måste smörja in mina ben med loution snart, de börjar bli för torra... Som ni ser har jag ändrat designen ännu lite till. Nu är jag nöjdoch kommer nog ha den här ett bra tag. Det är ju både sommar och höst färger, bilderna i headern kan man ju ändrå när det inte är sommar längre. Ursch, det låter hemskt... Sommar ska det ju alltid vara, fast kanske liite svalare. Kanske blir mer uppdatering senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!