Guess hwo's back!

Hallå mina snyggisar!
Tillbaka på banan igen efter en helt underbar Flickkörs turne på Gotland. Sommarn började på bästa tänkbara sett. Turnen kommer jag alldrig glömma. De sena nätterna och de tidiga mornarna :P  Kommer aldrig glömma resorna på bussen fram och tillbaka där vi alltid hade så kul. Stugorna på Mix Ranch som var så mysiga och små. Kommer kanske inte sakna att det inte fanns toalett i stugorna och kommer absolut inte sakna vattnet som enbart smakade järn. Än en gång... Vattnet smakade seriöst BARA järn!
Siste kvällen är en an dom bästa kvällarna i mitt liv. Allt 9: orna har gjort för oss är oändligt och jag är så glad att jag har fått lära känna dom. Nu ska dom sluta och jag vet inte hur Fetto-kören kommer bli utan dom! Kommer sakna er så jäkla mycket! Puss från mig :love:

Idag vaknade jag runt 10 och åt frukost ute i den stekande solen. Blev kvar där ett tag och blev väldigt stolt över mina shorts streck ;)  Jag och Frida gick och bada sen vid Öringebadet. Det var sjukt kallt men man blev van efter ett tag. Gick i 4 gånger menade Frida stod och tvekade på bryggan. Det blev bara korta dyk, haha!
Kommer snart upp bilder från Gotland. Har tagit ca 400 stycken (inklusive rensning) men orkar bara inte ladda upp dom. Jag vet, är det lataste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!