Let it be

Har haft en riktigt fullpackad dag idag. Bästa Clarice sov över hos mig och det var riktigt mysigt, vi kollade på fim: Hachiko. Rekomenderar starkt. Den är så himla bra. Riktigt fin och sorglig truestory som ni verkligen måste se om ni gillar att gråta till filmer!
 Var tvugna att gå upp kvart i 6 idag för att vara på plats i Abrahamsberg klockan 8. Flickkören skulle spela in några bitar till en skiva. Hade konsert efter det som var kort men väldigt bra (man fick godis):D
Är ju riktigt taggad inför sommarkonserten på söndag. Inför den konserten måste an öva Riktigt mycket med stora bokstäver. Det tar mycket av min fria tid!

Herregud vad tiden går snabbt! Nu är det bara fem dagar kvar till att sommarlovet börjar. Jag har skrivit att sommarlovet är påväg nu i typ alla de senaste inläggen. Men seriöst vad tiden går snabbt. Snart kommer man stå där med sin nybeställda vita klänning (som jag ska plåta tillsammans med andra nya grejjor) och vara överlycklig att man inte behöver vara i skolan på många veckor.


Kommentarer
Holga

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-01-23 17:29:39
URL: http://holga.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!