A perfect day






Alla va så söta!

Hej sötnosar! Idag har mitt och många fleras sommarlov börjat. Men jag kan inte fatta det! Det kommer nog ta ett bra tag innan jag inser att jag inte behöv vakna tidigt på morgonen nu. Oj gud vad det är lov länge nu asså :D
  Men kommer sakna er underbara människor så jävla mycket! Kommer inte se er på typ 10 veckor. Får bli kontakt via FB. Många kommer ju åka bort :(

Träffades 07:50 i korridoren utanför klassrummet. O herregud vad det ser tidigt ut, haha!! Sen var det avmarsch till kyrkan och det är alltid lika kul att se när trafiken stoppas p.g.a några hundra barn som snart ska ha skolavslutning :D  Jag var lika klantig som vanligt och glömde min jacka i skolan så efter allt i kysrkan var jag tvungen att gå till baka, men den mest underara Filippa följde med ;)
 Alla i klassen skulle sen hem till Sebbe och ha stor fest :P  alla var typ utrustade för vattenkrig och det fanns tiotal vattenflaskor hihi. Det var grymt kul och stannade där till typ sju eller så. Det var gryt kul!  Vi satt i gräset och pratade, skrattade, hoppade studsmatta, spelade såkallad *rugby* och hade det bara underbart!
 Efter ett antal timmar var det inte många kvar, då mysade vi till det på studsmattan o pratade. Det var den bästa dagen så sjuuuukt länge :love:

Kommentarer
Fanny

Jo de rullar, åker till turkiet snart de kan inte bli bättre :) <3

2010-06-10 10:55:11
URL: http://alltiidbrunett.blogg.se/
Lavransjohanne

really good site!!

2011-03-24 16:20:42
URL: http://lavransjohanne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!