Whisper words of wisdom


Foto|Jag    Kamera| Canon Eos 1000D Fin bild som jag blev riktigt nöjd med!

Förlåt för en sån seg uppdatering! Det går verkligen trögt för mitt bloggande, men jag försöker så gått jag kan. 
 Nu finns det ju massor av roliga händelser jag kommer kunna ta med den fina kameran till (skolavslutning och Gotland).
Har inte glömt en inlägg med massor av coola bilder från Anna Pedersens blogg. Lades upp för ett bra tag sen men har inte glömt hur grymma bilderna blev.
Får se om jag orkar eller kommer ihåg ;)  Det behövs vissa saker och det kräv nog oändligt med tålamod.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!