Aina inte i skolan

Hej alla underbara!
 Är det bara jag som alltid blir sjuk när någont roligt ska hända? Jag går och blir förkyld och kan därmed INTE sjunga utan att min röst bara plötsligt dör eller något. Får bara sitta och digga musiken utan att sjunga... Sjukt, det går bara inte :P
 Och eftersom jag är själv hemma, och jag i normalt fall brukar sjunga högt som in i h*lvete och oseriöst, så har jag sjukt tråkigt. Lyssnar på Salems melodifestivals låt och börjar tycka om den mer och mer! 
 Förlåt för en urusel uppdatering! :thumbdown: 
Jag har bara så mycket att göra.
Vi har soare snart och jag och Clarice ska dansa, men vi har bara kommit en liten liten bit på dansen.
Jag och Filippa ska sjunga och båda kan låten, men vi har bara sjungit den ihop tre gånger typ. + att vi inte har skiva på låtarna jag behöver. Saik! Det här börjar inte bra :(

Hoppades att den här veckan skulle bli bättre...... men jag får nöja mig med en sämre. Fast det är ju några dar till på veckan :bigeyes:

Kommentarer
BÄSTA BECCA <3

ååååå när e soarén haha asså jag MÅSTE KOMMA!! :D <3<3<3<3 Miss u girl! <3

2010-03-16 21:27:38
URL: http://rbqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!