I dont wanna win, I dont wanna lose


                                                                               Foto|Aina (jag)

Idag kommer Filippa syster hit och vi ska öva på vårat soare bidrag. Har öva nada på det så vi får göra så gott vi kan och arbeta hårt!
Kanske fotar henne också ;D Hon är alltid lika fin<3
 
Jag har inte så mycket att skriva om, om ni itne vill att jag skriver om mina dagar och vad som har hänt. Men jag antar att man börjar tröttna på det efter ett tag...
 En blogg (tycker jag) är roligast att följa om man har ett tema. Typ fotografi, stil eller kanske design. På så sett kan man hitta sina favoritbloggar... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!