Not tomorrow

But today!

Ska iväg
och köpa convers idag! Dagens roliga nyhet :D Ska iväg snart i hopp om bättre väder... Hoppas det blir som igår. Hos mig var det ju grått på morronen sen blev det väldigt fint väder på eftermiddagen.
Jag kan tro att det är väldigt tråkigt att läsa en blogg om väder så jag skippar den delen nu :P

Igår var min förra mentor i klassen på besök. Hon var tvungen att sluta i fyran.... långa historia :bigeyes:
Hon var jättegullig och snäll och ingen ville att hon skulle sluta. Hon bor i Smäland och kom o hälsade på oss igår. Det belv många tårar. Ni inser inte hur mycket vi älskade henne :love:
 Det blev fika med vanlij fudge, kokosbollar och saft med ananas och passionsfruks smak... hehe väldetaljerat. Sakten var sjuuukt god och jag måste verkligen köpa den nån gång! :D

BaBay :love:

Kommentarer
Ella

sv: det är bara bra med mej ;) läser din blogg också varje dag :)<3

2010-03-27 11:01:43
URL: http://ellanylen.blogg.se/
marcus /elsa

du menar väl saft med annanas och passionsfrukts smak?

2010-03-27 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!