Once you see

Hej alla glada och söta bloggläsare!
Idag har jag varit i stan och äntligen köpt mina efterlängtade convers! Skulle ju ha köpt dom igår men de fanns inte på skoaffärerna i centrum och jag pallade inte åka in till stan så jag gjorde det idag istället :D :|
 Första och typ sista stoppet var Åhlens där jag hittade my loves och inget mer letande :P Fast sen blev det väldigt mycket letande efter en skinjacka. Det fanns inga snygga i min storlek och de snygga som fanns i min storlek höll sig inte inom min budget, haha! :thumbdown:
Till sist när jag nästan hade gett upp gick vi in på GinaT och där fanns det! Really happy :D
 Kommer säkert upp bilder nån gång.

BaBay :love:

Kommentarer
elin

Hejsan, det e en jätte bra blogg det hääär :D

Jo jag undrade bara om du kunde fixa en snygg design åt mej o moa på våran blogg ? ^^

2010-03-29 17:00:52
URL: http://loveainteverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!