Som jag sa





Det blev en hel del fotande igår. Blev nog mest spex bilder men vi tog några seriösa i alla fall!
 Hade en helt underbar dag igår med Filippa Sötaste. Vi gjorde lite alltmöjligt. Övade en hel det, haha, spelade wii, fotade, bara pratade. blev en hel del random bilder på mobilen efter det. Måste nog rensa lite bland mina kamerabilder. Har bara 1154 bilder på mobilen ju.
 
Är inne lite FB och kollar men än så länge har det inte hänt något spännande. Har fått ganska sjuka och roliga Friends Expose och så. Då blir man alltid lite glad=) Ska nog packa lite inför kvällen som ska bli asrolig.
 Ni undrar vad det är va? Haha! Vet inte om jag ska säga. Men ni kan få veta att jag ska träffa Maria och Filippa 


Kommentarer
gigi

vad gör du nu?

hur mår du?

2010-03-05 17:53:48
URL: http://gulligagigis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!