Vanlig händelserik tisdag *host host


Hallå där!
Idag har det varit en väldigt vanlig Tisdag så därför är det inte så mycket att skriva om!
Elsa kommer hem imorgon och kommer vara brun och en pepparkaka. Vi har typ extrarepetition med Flickkören och jag vet typ inte vilken tid... :|

Jag kan iaf berätta och vi hade dans på idrotten idag och kommer även ha det imorgon tyvärr :( Det är inte så kul... Det är roligare att kolla när andra dansar haha!
Igår var jag nämligen och kollade på C och D när de dansade på idrotten. Hade ingeting att göra på typ tre timmar så jag åkte till Centralen och Tillbaka, fast sen träffade jag ju Mina älskade busar Lina, Gottesnuppa (Elsa F), Sara och Linnea som fick mig att kolla på deras lektion.
Det var sjukt kul! Elsa F är otroligt rolig :D
Och så var det ju mer saker som hände igår också!

Babay :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!