It's all I ask of you




                                                                                      Foto|Aina (Jag)

Hejsan alla glada! Har äntligen varit ute i det fina vädret och fyllt på minneskortet med ytterligare fina bilder :D
Jag vet att min uppdatering suger och jag säger det i nästan varje inlägg :P
Idag har dagen gått snabbt, det kändes som att jag vaknade för typ fem timmar sen pigg ocg glad, taggad för dagens "att göra" Det var väl dansen ;)

På onsdag bär det iväg till Tyskland med Flickkören där vi ska medverka i en festival! Det ska bli kul :D :thumbup:  Kommer därför inte blogga på 6 dagar ( Var nära på att säga " men det är ni väl vana vid")
Ska bli riktigt kul! Längtar redan till flyget fullt med skratt och sånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!