Once in a while

Hejsan!
Det har tagit rätt lång tid mellan mina inlägg så jag är förvånad över att jag fortfarande har kvar mina besökare. Men jagg har inte riktigt haft blogglust längre. Har ganska mycket för mig just nu, ändå har det inte hänt något speciellt. 
 Jag har haft dansaudition på Base 23 i Tisdags. Annars har dagarna varit fullständigt vanliga. Flickkör på Måndag och Onsdag, har grymt mågna konserter just nu som vi övar inför. Har en Imorgon för Kungligt sällskap.
Nästa tisdag har jag också avslutningskonsert med klassen på Historiska museet. En konsert på fredagen för Advokatsamfundet och sen är det den STORA sommarkonserten med Flickkören! Det ska bli härligt att få framföra den konserten som har funnits varje år i 37 år! Sen är det pianokonsert. Och efter det är det ju Skolavslutning. Den 9 onde, det får man ju inte glömma! Det märks att det snart är sommarlov... på skolans tavla står det 9 skoldagar kvar, SHIT vad det här läsåret har gått snabbt och snart börjar man på högstadiet! Ska bli fett nice :D


Hälsning :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!